چگونه جوان بمانیم ؟ بخش ۲

۹ مرداد, ۱۳۹۵ماری

جوان ماندن

پوست جوان و جذاب

در این نوشته به دنباله بخش قبل، با عنوان چگونه جوان بمانیم به روش های دیگری اشاره خواهیم کرد که رعایت آن ها تاثیر بسزایی در جوان و شاداب ماندن شما خواهند داشت. با ما همراه باشید.

صورت جوان

۶- برای اینکه همیشه جوان بمانید باید برخی از تکنیک های تمدد اعصاب را یاد بگیرید. زیرا استرس یکی از عوامل اصلی پیری است. حتی اگر شما برخی از روش های نفس کشیدن عمیق را یاد بگیرید فوق العاده در آرامش درونی به شما کمک خواهد کرد. همچنین در صورتی که خاطرات ناخوشایندی از گذشته دارید سعی کنید آن ها را فراموش کنید. افراد زیادی‌ در گذشته‌ زندگی‌ می‌ کنند و به‌ خود صدمه‌ می‌ زنند. با سرزنش ‌کردن‌ خود به‌ جسمتان‌ آسیب‌ نرسانید. حسادت‌ را از خود دور کنید.
با این‌ کار از تلخی‌ و مشکلات‌ زندگی‌ می‌ کاهید، اما با رنجش‌ خاطر و دشمنی‌ ورزیدن‌ خود را پیر می‌ کنید. این‌ گونه‌ سخت گیری های‌ ذهنی،‌ روح‌ و روان، احساسات‌ و جسم‌ شما را تحلیل‌ می‌ برد.

صورت جذاب و جوان

۷- استفاده از برق لب به جای رژ لب یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد ظاهری جوان است. سعی کنید برای جلوگیری از بافت مات رژلب بر روی آن از برق لب استفاده کنید.

دختر جوتن و جذاب

۸- برای داشتن ظاهری جوان سعی کنید با مد پیش بروید پوشیدن لباس های تاپ به شما در داشتن ظاهری زیبا کمک می کند.

جذاب و جوان بودن

۹- بر روی مصرف کلسیم به مقدار مناسب تاکید داشته باشید. به گفته متخصصان بهداشت و سلامت، مصرف کلسیم و همچنین ویتامین‌ D به پیشگیری از پوکی استخوان که عامل اصلی شکستگی‌ های استخوانی در زنان است،‌ کمک می‌کند. به ویژه اگر شما سن ۵۰ سالگی را رد کرده‌اید مصرف دوز روزانه ۱۲۰۰ میلی‌گرم کلسیم ضروری است. منابع غنی از کلسیم شامل فرآورده‌های لبنی کم‌ چرب، شیرسویای غنی شده با کلسیم، آب پرتقال و ماهی‌ هایی مثل ماهی آزاد و ساردین هستند. اگر نیاز به مصرف مکمل‌ های کلسیم دارید حتما در مورد مقدار و نحوه مصرف آن با پزشک مشورت کنید.

خوابیدن و جوان ماندن

۱۰- پزشکان توصیه می‌کنند که خواب برای عملکرد مناسب و سالم بدن ما یک فاکتور حیاتی است. در حالی که برخی از ما ممکن است در طول شب به سختی ۵ تا ۶ ساعت بخوابیم و برخی دیگر ۹ تا ۱۰ ساعت خواب شبانه داشته باشند، اما متخصصان تاکید دارند که متوسط خوابی که هر فردی برای سالم ماندن نیاز دارد ۷ تا ۸ ساعت است.

[alert-announce]طول روز نیز چرت‌های کوتاه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای می‌تواند برای استراحت و ایجاد حس سرحالی و انرژی کافی در شما مفید باشد.[/alert-announce]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته قبلی نوشته بعدی